We komen naar huis!

15 januari 2016 - Lagos, Nigeria

Vanochtend is Richard met Sander, Kerstin, Jon en Lieselotte gaan kijken of de trampoline klaar staat. En warempel, de trampoline staat klaar. Hij is nog een maat groter dan we besteld hebben, dus wat zullen de kinderen van het Eruobodo house blij zijn met het cadeau. Om 10.00 uur ligt de trampoline al achterin de auto. Het is goed dat Mirian en Tessy niet mee gegaan zijn want anders hadden we de trampoline niet meegekregen. Daarna drukken we nog foto’s af voor in het gastenboek van de stichting. Iets voor 10.30 uur belt Rita van de Nederlandse Ambassade. Het visum van Tessy is binnen! Wanneer komen jullie langs? Nu meteen! Richard komt terug met het paspoort van Tessy met visum. Daarna gaan we met zijn drieën en Mr.Samuel meteen door om tickets te regelen bij het KLM kantoor. We worden snel geholpen. De tickets van Mirian en Richard worden op de datum van morgen gezet en voor Tessy wordt een ticket geboekt. Morgenavond vliegen we naar huis met KLM om zondagochtend om iets voor 6.00 uur weer voet te zetten op Nederlandse bodem! Daarna gaat voor ons weer een spannende tijd aanbreken. Tessy zal moeten gaan wennen aan ons dagelijkse leven in Nederland. Vanavond zijn we door Agnes uitgenodigd om te komen eten. Onze voorlopige laatste Nigeriaanse maaltijd in het huis van mrs. Aino is erg gezellig. Agnes heeft goed haar best gedaan met het lekkere eten. Nog een laatste knuffel en dan gaan we gauw weer naar het hotel. We hebben nog veel te doen.

1. Marij:
    Tot Zondagmorgen !!! Het autostoeltje zit al in de auto voor Tessy
    X x x Pap en Marij
  2. Henk Spierings:
    15 januari 2016
    Mooi, weer terug in Nederland! We verwachten jou om 08:45 bij Nordea Richard! alvast welkom thuis!
  3. Sandra:
    15 januari 2016
    Wooohoooo lekker naar huis! De kou, normaal brood stamppotten en verse groenten! Maar vooral familie en vrienden, want wat hebben we jullie gemist en wat zijn we benieuwd naar ons lieve nichtje! Wat zullen de kinderen een plezier hebben met springen!
    Laatste nacht in Nigeria, morgen nog en dan op naar de kaaskoppen! tot zondag xxxxxx
  4. Richard:
    15 januari 2016
    Henk 8:45 dat gaat niet lukken ☺.
  5. Henk Spierings:
    16 januari 2016
    Zal ook niet meevallen in de korte broek, rond het vriespunt! Beter lekker bij de kachel blijven lijkt me!☃
  6. Ans Brands:
    16 januari 2016
    Eindelijk naar huis en beginnen met het gewone leven met Tessy. Goede vlucht naar huis.
  7. Joke van der Graaf:
    16 januari 2016
    Wat fijn om te lezen dat jullie naar huis komen met jullie kleine meisje.
    Goeie reis en veel plezier bij jullie thuiskomst en hereniging met familie
    Liefs Jacques en Joke
  8. Elly:
    16 januari 2016
    Heerlijk dat jullie naar huis komen, we zijn erg benieuwd naar Tessy. Tot zondag we zullen er zijn xxxxxxxx
  9. Natascha:
    tot morgen zussie xxxxxxxxxx
    fijn dat jullie naar huis komen XXX
  10. Lia vanBreemen:
    Goede reis en tot ziens. Frans en Lia