Lekki market

11 januari 2016 - Lagos, Nigeria

Vandaag staat er weer een uitje gepland. Het is vandaag een bewolkte, hete en zeer klamme dag. Zo’n warme dag waarvan wij zeggen, er hangt onweer in de lucht (het heeft niet geregend). Vanochtend was Mr. Samuel om half tien bij ons om ons naar de Lekki market te brengen. Na dik een half uur onderweg geweest te zijn rijden we het marktterrein op. Het is markt met veel houtsnijwerk, sierraden, souvenirs en je kunt er stoffen en kleding kopen. Tessy heeft 7 jukjes (gekocht op de groei), 4 armbandjes (ook op de groei, maar Tessy vindt ze helemaal geweldig) en een kleine djembé gescoord. Aan het eind van de ochtend houden we het voor gezien en gaan weer terug naar het hotel. We eten een sandwich en daarna doen Mirian  en Tessy en tukje. Richard gaat alvast zwemmen. Als Richard terug komt gaan de dames nog even zwemmen. Ook Richard springt nog een keer in het water van het zwembad. Daarna snel douchen want om 18.00 uur staat ons eten al weer klaar in het restaurant.

1. Marij:
    12 januari 2016
    Tessy begint het al goed te leren shoppe met Mama en Papa
    Leuke jurkjes en armbandjes en een djémbe dat is toch een soort trommel dan kan Tessy er op los slaan een beetje muziek is nooit weg van de kleine meid veel kusjes x x x x x van O-pa Jan en Oma Marij