Op zoek naar een trampoline

13 januari 2016 - Lagos, Nigeria

Vandaag zijn we 10 weken in Nigeria. We gaan vandaag terug naar het huis waar ons verhaal begon, drinken thee/koffie en praten wat met de mensen die voor Tessy in Lagos gezorgd hebben. Voor Tessy is het wel weer vreemd om weer terug te zijn, maar daarna gaat ze toch spelen. We hebben al wat spullen meegenomen die we achterlaten in Nigeria. Ook halen we de koffer op die we na de eerste week achter moesten laten met spullen die we toch (voorlopig) niet nodig hebben. Daarna gaan we op pad voor een trampoline die we samen met andere families willen schenken aan het Eruobodo house. Van de huidige trampoline is zoveel gebruik gemaakt dat deze wel aan vervanging toe is. Het valt nog niet mee om een trampoline gevonden te krijgen, maar via google hebben we toch een adres gevonden. Ze hebben trampolines, maar deze zijn toch wel erg prijzig. We denken er nog even over na. Daarna gaan we naar de Spar om wat kleine boodschappen te halen. Aangezien het al begin van de middag is, besluiten we onderweg wat te eten. We eten pizza. Tessy heeft nog niets met pizza, dus die eet in het hotel nog wat voordat ze gaat slapen. De middag wordt afgesloten met een zwempartij. Als we na het avondeten terug komen op de kamer is er weer geen water. We bellen de receptie, ze zijn ermee bezig…

1. Sandra:
    15 januari 2016
    Wat zullen de kindjes blij zijn met de trampoline en alle andere spullen die jullie achterlaten! En wat fijn dat we jullie zondag weer zullen zien! We hebben jullie gemist en zijn berenieuwsgierig naar Tessy, eindelijk in levende lijve zien! Goeie reis naar huis, tot zondag xxxxx van ons