Het gepuzzel kan beginnen

31 oktober 2015 - Tilburg, Nederland

Hoogste tijd om de koffers in te pakken. Overal in huis staan zakjes met spullen die mee moeten. We mogen 2x 23 kg per persoon meenemen en 2x 10 kg handbagage. Dat zou toch moeten lukken. Nou, het valt niet mee… We gaan ervan uit dat we 3 tot 4 maanden in Nigeria blijven dus wat neem je dan allemaal mee? Er moeten zoveel dingen mee in de koffers; denk aan kleding voor ons drieën, speelgoed voor Tessy, cadeautjes voor de mensen en de tehuizen, bordjes, bekers en bestek, de halve drogist zit in de koffers, zonnebrand, Dettol, luiers, doekjes voor gezicht en billen, reiswashandjes voor als er geen water is, goed gevulde e-readers, laptop en tablet, zwembandjes, schoenen en slippers, centimeter om Tessy op te meten, schroevendraaier, zaklampen, boterhamzakjes, fototoestel, puzzelboekjes, kleine waterkoker, thermoskan, etc., etc., etc. …. en dit is nog maar een klein gedeelte.

1. Marij:
    8 november 2015
    Daar zit je dan tussen de spullen die wel of niet meemoeten, tjonge tjonge wat een gepuzzel ,maar uit eindelijk heb je het voor elkaar gekregen alles zit er in knap hoor !!
    De reis kan beginnen. We zullen jullie missen en hou je taai samen.