Hoera, het is een meisje!

24 augustus 2015 - Tilburg, Nederland

Voor ons is de reis 24 augustus 2015 om half vijf begonnen. Om half vijf ging de telefoon. Mirian pakte de telefoon en was even stil, ze zetten de telefoon op de speaker zodat we het nieuws wat vergunninghouder Kind en Toekomst had alle twee konden horen. De medewerkster feliciteerde ons met het goede nieuws dat we papa en mama zijn geworden van een klein meisje met de naam Tessy. Toen waren we echt even stil en vroegen of het echt was en dat we nu papa en mama zijn, en dat bevestigde ze met JA, jullie zijn de ouders van Tessy.

De volgende dag lag er een envelop op de deurmat met info en welke papieren we moesten verzamelen. Dit was weer een bevestiging dat het echt was.

En toen begon de sneltrein te rijden..... Eindelijk na al die jaren konden we dit fantastische nieuws delen met onze familie en vrienden. Maar er moet ook van alles geregeld worden, documenten moesten opgevraagd worden, het huis moest opgeruimd worden want we er moet een schattig kinderkamertje komen voor een meisje van bijna 2 jaar!

Omdat we niet weten wanneer het dossier van Tessy in Nederland is (dit kan weken maar ook nog enkele maanden duren) er is geen tijd om te verliezen!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Sandra:
    28 oktober 2015
    Oh deze dag staat voor altijd in mijn geheugen gebrand! Wat een heerlijk nieuws....zooooo blij
  2. Marij:
    4 november 2015
    Mirian en Richard,
    Toen jullie ons het nieuws kwamen vertellen dat we Opa en Oma mogen zijn voor Tessy,kon mijn geluk als Oma niet op.
    Ik heb al 2 prachtige kleinzonen en nu 1 lieve kleindochter erbij Hoera !!!
    Ik wil graag voor Tessy er zijn en haar veel liefde en geborgenheid geven,wat zeg ik?
    Ik hou nu al van Tessy een dikke kus x van Oma Marij.