Eindelijk samen

5 november 2015 - Lagos, Nigeria

Tessy was rond half negen wakker. Mirian heeft samen met de nanny Tessy gebadderd en daarna hebben we met zijn drieën ontbeten. We kregen gisteren te horen dat we voor Tessy haar paspoort een pasfoto moeten laten maken, dus dat staat op het programma voor vandaag. Ook zullen we voor ons eigen ontbijt en lunch moeten zorgen, dus we gaan ook naar de supermarkt. Nadat we wat met Tessy gespeeld hebben worden we opgehaald. We gaan naar het kantoor van de stichting en daar maken we kennis met de mensen die voor ons een hoop zaken regelen en al geregeld hebben. We worden ook meteen in de bijbehorende winkel in een Nigeriaanse outfit gehesen. Deze hebben we nodig voor de rechtbankzitting. We houden nog even geheim hoe we er straks uitzien. Daarna met Tessy door naar de fotograaf  om de pasfoto te laten maken voor haar paspoort. Het blijkt dat er ook familiefoto’s nodig zijn voor ons dossier. Daar hadden we met onze outfit niet op gerekend. Het zijn leuke foto’s geworden. Daarna door naar de supermarkt om spullen te kopen voor het ontbijt en de lunch en verzorgingsproducten voor Tessy. Als we terugkomen zijn we moe en we eten snel een boterham. De boterham met peanutbutter gaat er bij Tessy goed in. Daarna zijn moeder en dochter samen op het grote bed in slaap gevallen. Dit is mooi om te zien want Tessy blijft mama (mommy) vasthouden. Na het avondeten hebben we Tessy zelf gebadderd en is ze lekker gaan slapen. Wij hebben nog een beetje gerommeld en zijn ook op tijd gaan slapen.

1. Vivienne:
    7 november 2015
    Wow!! Gefeliciteerd! Eindelijk... Geweldig om jullie zo te volgen en deel uit te maken van deze fantastische gebeurtenis! Heel veel succes en geluk daar! Dikke knuffel voor alle 3 :-) Xx
  2. Edith:
    7 november 2015
    Wat fijn dat jullie haar in jullie armen hebben kunnen sluiten. Kijk ut naar alle avonturen die jullie de komende maanden in Nigeria gaan beleven. Love ya xxx aan jullie 3en van ons 3en
  3. Kerstin:
    8 november 2015
    Lieve Mirian & Richard, net jullie Blog gelezen ookal is het super laat. Ik werd er emotioneel van! Fijn dat jullie nu met zijn drietjes zijn. Wat is Tessy een schattig en lief meisje! Tot snel! Liefs, Kerstin & Sander
  4. Babette:
    Hey,
    Eindelijk samen met jullie meisje. Wat is het een dotje zeg. Geniet van jullie mooie gezinnetje.
    Keep us posted.
    Groetjes
    Babette
  5. Marij:
    8 november 2015
    Nou ik heb je reisverslag gelezen en ben er helemaal stil van zo mooi dat het is beschreven.
    Het mooiste en emotionele moment bij het lezen vond ik dat Tessy niet meer van haar mommy te scheiden was en dat ze de armpjes om mommy heen geslagen had .
    Wat een klik ,wat bijzonder , en wat een lief gezin om te zien.
    X x x Oma Marij
  6. Natascha:
    Hi rich en mir,
    Super leuk wat is ze nog klein he.
    Vooral het skypen was leuk.
    Geniet lekker van elkaar.
    love you xxxxxxx
  7. Amber:
    8 november 2015
    ahh wat een bijzonder moment moet dit voor jullie zijn.
    geniet van elkaar. lieve papa en mama

xxxx amber
  8. Jan:
    8 november 2015
    Aan tessy mirian en richard wat een warm verslag het skype was ook zeer leuk,onze gedachten zijn bij jullie,De foto heeft al een mool plekje gekregen waar jullie samen op staan.gr xxx OPA JAN.
  9. Bep:
    8 november 2015
    Dag jonge ouders! Heel bijzonder om jullie verhalen en foto's te lezen en zien, wat een lief meisje en gelukkige ouders! Fijne tijd!
  10. Sandra:
    8 november 2015
    Wat heerlijk jullie foto's te zien, zo gelukkig! Ik was erg geëmotioneerd tijdens het Skypen, kon alleen maar naar mijn lieve nichtje kijken. Ik lees met heel veel plezier jullie verhalen, dan zijn we er toch een beetje stiekem bij. Nu de foto's erbij staan, word ik helemaal blij! Geniet van elkaar en ik kijk al uit naar de volgende verhalen. Xxxxx
  11. Marielle:
    9 november 2015
    Dag Mirian en Richard,
    Gefeliciteerd met jullie dochter Tessy. Eindelijk, na lang wachten hebben jullie haar mogen knuffelen. We lezen in jullie verslag dat het een fijne ontmoeting was een warm welkom.
    Ga lekker geniet van jullie gezinnetje.
    Lieve groet, Alexander, Mariëlle, Sophie en Tom