Het gaat goed met ons

22 december 2015 - Osogbo, Nigeria

Vandaag heeft Tessy uitgeslapen tot 8.00 uur en we zitten dus pas na 9.00 uur fris gedoucht aan het ontbijt. Daarna gaat Richard met Tessy aan de wandel met de buggy en Mirian rommelt wat in de hotelkamer. Het gaat goed met ons. Tessy groeit goed en ze snapt het Nederlands steeds beter. Het eten met een vork of lepel uit haar eigen kommetje lukt met de dag beter. Ook kunnen we nu ander speelgoed uit haar koffertje halen en wordt er gekleurd in het kleurboek en gepuzzeld met de foampuzzel. Het lukt nu ook om Tessy een beetje te gaan voorlezen. Het boek ‘Pien doet gekke dingen’ is favoriet, aangezien Pien dezelfde streken uithaalt als Tessy. Ook verstoppertje spelen met Nijntje en kiekeboe spelen (soms samen en soms met haar popje) vindt ze leuk om doen.

Als we ’s middags in de speeltuin aankomen zit er nog maar 1 aapje in de kooi. Zou de andere weer ontsnapt zijn? We hebben de fitnessruimte en de speeltuin onveilig gemaakt en drinken nog een drankje in de buitenbar. ’s Avonds nog een beetje skypen met de familie en we sluiten de dag rustig af.

1. Joke van der Graaf:
    22 december 2015
    Wat fijn dat het allemaal zo goed met jullie drietjes gaat.
    Wij wensen jullie alvast fijne kerstdagen,dat zal daar wel heel anders gevoerd worden dan hier in NL
    Groetjes van Jacques en Joke
  2. Marij:
    22 december 2015
    Jammer dat we niet thuis waren om te skypen,maar de verhalen en de indrukken die jullie beleven is geweldig om te lezen en de foto's zijn prachtig .fijn dat het jullie zo goed gaat daar worden wij helemaal blij van. Wij zien ook dat Tessy goed groeit,fantastisch geef haar maar een lekkere knuffel van Opa Jan en Oma Marij.
  3. Sandra:
    24 december 2015
    Goed om te horen en zien, dat het zo goed gaat met jullie mooie meid! Lekker spelen, genieten van elkaar, al missen we jullie wel, deze tijd is zo belangrijk. Xxxx
  4. Judith:
    24 december 2015
    Fijn om te lezen dat het goed gaat met jullie. Hele fijne feestdagen!
    Raldo, Judith, Len en Mas Xxx