Toch een heel klein uitstapje

20 november 2015 - Akure, Nigeria

Ons ‘sporten’ bestaat uit een rondje met de buggy over de compound. Dit moeten we vroeg doen want er is nergens schaduw. Iedereen die we tegenkomen begroet ons vriendelijk.

Gezien de tijdelijk benzinetekorten toch maar even wat extra spullen halen in de supermarkt, je weet maar nooit. Gelukkig heeft onze chauffeur nog wel benzine in zijn auto. Ook de vrouwen hebben een klein uitstapje, even de gasflessen laten bijvullen (bij het benzine- en gasstation) net buiten de compound. We zien dat de benzinepompen uit staan. Gas is er nog wel. Het zijn hele klein uitstapjes maar ja, we zijn er even uit en het breekt de dag.

1. Nathalie:
    21 november 2015
    Soms (of eigenlijk heel vaak) zijn het de kleine dingen waar je van kunt genieten, maar daar heb je vaak zo weinig tijd voor vanwege de alledaagse drukte. Dus geniet ook van jullie (verplichte) rust.
  2. Marij:
    Hoi Richard Mirian, Tessy,
    Eindelijk hebben we WiFi om te reageren met mijn gsm lukt het niet geen verbinding ,maar we zijn blij dat het jullie goed gaat met z'n drieën ,jammer dat de uitstapjes maar klein zijn zeker nu de benziene schaars is hopelijk wordt dat ook weer opgelost.
    Heel veel genieten van de dingen die hebt en van elkaar x x x een een dikke kus voor Tessy , Opa Jan en Oma Marij
  3. Edith:
    21 november 2015
    Met 35 graden is het goed om je vooral niet te druk te maken. Genieten van elkaars nabijheid, lekker wennen aan het nieuwe ritme, wennen aan je kleine meisje. Hier zitten we in de natte sneeuw klaar om de tweede week van het sinterklaasgeweld in te gaan. Volgend jaar zijn jullie aan de beurt ;-)
    Fijn jullie gisteren even op de skype te spreken. Zo te horen en te zien gaat het allemaal voorspoedig. Nou nog die tig handtekeningen regelen op die documenten en naar huis...
    xxxEdith