Inkopen doen

14 december 2015 - Akure, Nigeria

Gisteren hebben we te horen gekregen dat we woensdag 16 december vertrekken naar een andere plaats. We gaan naar een hotel in Osogbo. De suite is geboekt. We zijn benieuwd hoe het er uit ziet. Dus vandaag de laatste inkopen gedaan. We hebben een 2 pits elektrisch kookplaatje en een paar pannen gekocht en een klein beetje eten zodat we eventueel ook zelf iets kunnen koken. Ook hebben we nog een laatste keer de gebraden kip en rijst bij de Shoprite gehaald. Dat is wel een luxe. We zijn benieuwd wat er vanaf woensdag op de menukaart staat.

1. Jojanneke:
    14 december 2015
    In het westen? Zal een eindje rijden zijn. Weten jullie al wat jullie daar gaan doen? Wel jammer, want volgens mij was het erg leuk met de anderen op de compound. Dat wordt afscheid nemen.... Hopelijk zijn er daar ook weer fijne mensen om jullie heen.
  2. Rob en Elly:
    14 december 2015
    Dat is wel erg spannend ben benieuwd hoe het hotel is, hoelang gaat dat duren. Lekker nog een keer de kip gegeten en wat boodschappen gedaan. Veel plezier nog de laatste dag en moeilijk om afscheid te nemen. Groetjes van Rob en Elly xxxxx voor het Tessy.
  3. Natascha:
    Hoi,
    Hoe ver is het rijden daar naar toe, en heb je enig idee hoelang je daar moet blijven?
    Wel spannend allemaal weer.
    Houd ons op de hoogte als je aangekomen bent

groetjes natas en willem
  4. Marij:
    14 december 2015
    Osogbo weer een stukje dichter bij Abuja hopelijk is het hotel goed vertoeven jullie hebben groot gelijk om een 2 pits elec kookplaatje te kopen dan kun je altijd nog zelf iets lekkers koken of braden.
    b.v Kip met rijst zoals in Akure wordt klaar gemaakt.
    Wij wensen jullie een goede reis naar Osogbo en een fijn verblijf in het hotel wij hopen dat Tessy goed kan wennen weer in een andere omgeving
    veel liefs en x x x voor Tessy
  5. Joke van der Graaf:
    14 december 2015
    We wensen jullie een goede reis en een fijn verblijf daar hopelijk vind Tessy het reizen geen probleem
    Groetjes Jacques en Joke
  6. Edith:
    15 december 2015
    Succes!!
  7. Roland en Monique:
    16 december 2015
    Goede reis naar osogbo. Ik ben benieuwd wat jullie daar allemaal weer gaan beleven. Dat het grasveld wordt aangestoken dat wil nogal wat zeggen. Zitten er zoveel slangen dan?
  8. Richard:
    18 december 2015
    We reizen telkens naar andere plaatsen om meer van het land te zien en de cultuur te leren kennen. In iedere plaats waar we zijn hebben we een contactpersoon. We gaan de kerst (voor zover we nu weten) in Osogbo doorbrengen.