Visumaanvraag Nederlandse ambassade

7 januari 2016 - Lagos, Nigeria

Gisteren hebben we tijdens het wachten in Abuja al een mailtje gestuurd aan de ambassade dat we een afspraak willen voor de visumaanvraag. We kunnen vandaag al terecht!

We bezoeken eerst Mrs. Aino in de shop. Daarna gaan we met de documenten naar de ambassade. We maken nog een pasfoto van Tessy op straat voor de ambassade. Om 11.00 uur hebben we de afspraak voor de visumaanvraag. De stukken worden vandaag opgestuurd naar de ambassade in Accra in Ghana waar de visumaanvraag voor Tessy in behandeling genomen wordt.

In de tussentijd wachten we geduldig af tot we een telefoontje krijgen dat we het paspoort met visum weer voor Tessy kunnen ophalen.

Na de lunch gaan we zwemmen in het hotel en na het avondeten maken we het niet te laat. We zijn zo moe van de laatste dagen… Maar het eind van de procedure is in zicht en we zullen hopelijk snel met Tessy naar huis komen.

1. Edith:
    8 januari 2016
    Wat fijn dat het nu allemaal opschiet! Heel naar dat jullie in de tussentijd zo'n rotbeslissing over Must hebben moeten nemen :-( maar gelukkig komt het einde al snel in zicht en zijn jullie hopelijk gauw weer thuis.
  2. Ria:
    9 januari 2016
    Wat n verhalen weer. Sterkte met het gemis van de poes, maar als deze ziek is wil je hem toch ook niet tegen elke prijs behouden, toch?
    Wat de voorderingen van Tessy betreft schiet het ineens erg op. Jullie zitten daar toch ook al een dikke 3 maanden. Er is in Nederland veel burocratie maar daar bij jullie is het helemaal erg. Het einde is inzicht en dan kunnen jullie genieten van Tessy in een relatief warm Nederland en in je eigen huisje. Geniet nog van de tijd daar en tot schrijfs, Ria