Paspoort Tessy

6 januari 2016 - Abuja, Nigeria

De wekker gaat heel vroeg, we hebben amper geslapen, want om 5.00 staat Mr. Samuel ons al weer op te wachten om ons naar het vliegveld te brengen. Het kan zijn dat we moeten overnachten dus we nemen ook koffertje mee voor het geval dat. Om 7.00 uur vertrekt het vliegtuig naar Abuja. Voor Tessy de eerste keer in het vliegtuig. Ze is zo moe dat ze al op de startbaan bij mama op schoot in slaap valt. Een klein uurtje later landen we in Abuja. We moeten even wachten op onze contactpersoon maar als Mr. Elisha er is gaan we meteen door naar de immigratiedienst voor het paspoort van Tessy wat vlakbij de luchthaven ligt. We moeten even wachten maar al snel worden we geholpen. Daarna wachten we bij Mr. Bigs. Aan het eind van de dag hebben we het paspoort van Tessy in ons bezit en ook nog de overige documenten waar we op wachten. Om 19.15 uur hebben we weer de terugvlucht naar Lagos. Na 21.00 uur zijn we weer terug in het hotel. Wat een lange en vermoeiende dag, maar we zijn weer een heel stuk verder in onze procedure met de felbegeerde papieren!

1. Jojanneke:
    9 januari 2016
    Jeetje, waar zwaar allemaal, heen en weer reizen, hobbelende wegen, weinig slaap, Musti, bagage, opgepropt in een taxi en die blijvende vraag: wanneer is alles afgerond en kunnen we naar huis. Petje af voor jullie. Gecondoleerd met het vreselijke verlies van dierbare Musti en gefeliciteerd met het goede nieuws dat het einde in zicht is! Liefst van mij