Beetje hangen

25 november 2015 - Akure, Nigeria

Vandaag zijn we precies 3 weken onderweg.

Vannacht hebben we een slechte nacht gehad, we konden niet goed slapen. Het is zo warm dat we ’s ochtends al bezweet ons bed uit drijven. Hop, een paar koude emmertjes water over ons hoofd en we voelen ons iets beter. Tijdens het ontbijt zijn we alweer bezweet, vandaag maar niet te gek doen.

Onze was hangt er nog en we zien niets wat op eitjes lijkt! We zijn erg verbaasd dat de kleding nog niet droog is gezien de hoge temperaturen van afgelopen nacht.

We merken dat een drukke dag als gisteren toch wel een weerslag heeft op Tessy. Eigenlijk is haar energie om 10.00 uur al op, maar we weten het toch nog een beetje te rekken. Daarna is het echt tijd voor haar dutje, maar Tessy wil alleen maar met papa spelen. Als Mirian het overneemt wordt er nog even gespeeld en geknuffeld op het bed, maar dan vallen toch echt de oogjes dicht. Mirian gaat ook nog even naast Tessy liggen op het grote bed om nog even te lezen (al vallen soms ook haar ogen dicht).

Papa heeft voor ons allemaal een lekkere lunch gemaakt. Na de lunch hebben we nog wat gehangen, gespeeld en gewandeld. Tessy vind het erg leuk in de buggy en wil vandaag het liefst als een prinses de hele dag rondgereden worden rondom het huisje. We sluiten de dag verder rustig af.

1. Rob en Elly:
    25 november 2015
    Dat kan ik me wel voorstellen als het zo warm dat je niet kan slapen, rustig aan doen is het beste. Lekker lunchen en spelen met de prinses.
    Heb vandaag weer geprobeerd de regen richting
    Nigeria te sturen maar denk niet dat dat lukt het
    beste ermee groetjes van ons en kusjes voor Tessy xxxxxxxxxxxx
  2. Marij:
    25 november 2015
    Hoi Richard en Mirian,
    Wat vind ik dat jullie leuke verhalen schrijven ik kijk er iedere keer weer naar uit ,dan zijn we er ook een beetje bij ,al is het hier koud, vannacht wordt het maar 1 graad boven nul
    Dus het wasje was nog niet droog komt misschien door de hoge luchtvochtigheid . Fijn dat Tessy het zo goed doet met Papa en Mama ,spelen ,rondrijden in de buggy, knuffelen .geniet ervan samen en geef Tessy maar een lekkere knuffel van mij .x x x Marij en Pap