Beetje streng

18 november 2015 - Akure, Nigeria

Beste volger,

Graag willen wij weten wie ons volgt op deze blog. Het is tenslotte ons persoonlijke verhaal over een zeer aangrijpende gebeurtenis in ons leven!

Daarom willen we iedereen nogmaals vragen om met deze informatie vertrouwelijk om te gaan en de informatie, foto's en het wachtwoord NIET te delen met anderen. Hoor je van anderen dat ze ons ook graag willen volgen, laat ze dan een mailtje sturen aan [email protected].

Dank jullie wel voor jullie begrip.

1. John & Monique Robbe:
    20 november 2015
    Hoi Richard, Mirian en niet te vergeten natuurlijk Tessy. John en ik hebben vandaag de tijd genomen om jullie blog van voren naar achter te lezen. Telkens wel snel een keer tussendoor gekeken, maar omdat ik (Monique) vandaag ziek ben, de tijd genomen om alles eens rustig door te lezen. Wat een prachtig en indrukwekkend verhaal. Mooi om te zien, waar jullie al die maanden naar toe hebben geleefd. Wat een belevenis moet dat zijn voor jullie. Papa en mama, een prachige titel, die je de komende tijd steeds meer zult gaan waarderen. En dan die Tessy! Wat een knappe meid en wat boft zij, dat ze in zo'n warm nest terecht gekomen is. Wij blijven jullie natuurlijk gewoon volgen. Dit te mogen lezen is een lichtpuntje voor elke dag. Heel veel plezier nog daar en geniet met volle teugen.

ps, Mag ik wel aan sommige klanten die je ook een beetje kennen, doorgeven dat alles naar wens gaat met jullie?

Lieve groeten vanuit een koud en nat Tilburg namens John en mij. Het gaat jullie goed :)
  2. Arjan:
    27 november 2015
    Mooie verhalen. En wat een belevenis.
    Hopelijk tot snel in Nederland.
    groet

p.s Hier regent het weer eens.