Biertje

28 november 2015 - Akure, Nigeria

Na de drukke dag van gisteren doen we het vandaag rustig aan. Helaas werden we vannacht om 1.30 uur al weer wakker. De dominee steekt weer een mooie gepassioneerde preek af in de kerk en heeft deze keer, helaas voor ons, ook de versterker gevonden. Na even wakker gelegen te hebben vallen we dan toch in slaap, Tessy slaapt gelukkig door alles heen.

Bij het ontbijt krijgen we van de nanny beancake aangeboden met hierin iets meer pepers dan de cake die we afgelopen zondag zelf gemaakt hebben. Lekker pittig dus, en dat voor het ontbijt!

Verder is het een rustig dagje met gelukkig best wel wat stroom overdag zodat het best goed uit te houden is bij 35/36 graden. Er worden wat tekenfilms op de tv gekeken. Aan het einde van de dag wordt er nog even geshopt door Sander, Lieselotte en Richard en maken Kerstin en Mirian samen met de kids in de buggy een rondje over de compound.

Na het eten kijken de kinderen met veel plezier samen naar een filmpje op de computer van Kleine muis en gaan daarna lekker slapen.

Zaterdagavond, tijd voor een koud biertje! Samen met nootjes en wat chips erg lekker. We slaan de koffie en thee voor deze keer maar over. Proost!

1. Marij:
    28 november 2015
    Hoi Mirian,Richard,en Tessy,
    Zo te zien is het compound (straat of Park)? Wel leuk om er te wandelen met Tessy in de Buggy , maar hoe moet ik dat zien is het groot of klein . De foto vind ik wel mooi en het ziet er verzorgd uit. Fijn dat er ook nog andere stellen en kinderen zijn waar je iets mee kunt doen zoals zwemmen,koken,winkelen,praten en natuurlijk een biertje drinken gezellig toch! Nog vele groetjes van ons x x x voor Jullie en Tessy
  2. Elly:
    29 november 2015
    Hoi een rustig dagje is ook wel eens lekker, wat boodschappen doen en lekker met Tessy wandelen dat is een ontspanning.
    De koffie en thee die jullie daar drinken is dat te doen Richard het bier is dat lekker dat vroeg Rob zich af.
    Geniet er maar van en groetjes opa Rob en oma Elly veel kusjes voor Tessy
  3. Joselieke:
    29 november 2015
    Het blijft mooi om jullie op deze manier te kunnen volgen. En het blijft mooi om jullie als gezin samen te zien. Liefs!