Dagje 'thuis'

9 december 2015 - Akure, Nigeria

Richard voelde zich vannacht niet zo lekker en na de drukke dag van gisteren is het prima dat er voor vandaag niets op het programma staat. Het lijkt wel weekend want we beginnen de dag met een gekookt eitje. Gisteren is er ook een jongetje bij ons in het huisje gekomen en de kleintjes spelen gezellig met elkaar. Vanochtend liep Tessy met haar baby (knuffel geknoopt in een theedoek) on the back rond door het huisje. Tessy loopt steeds beter en gaat nu dus ook steeds meer op ontdekking in de tuin. Het zand heeft een grote aantrekkingskracht en dat is ook te zien aan haar kleren. Met Richard gaat het gelukkig overdag weer goed. We lopen ’s middags nog een klein rondje met de buggy maar omdat het zo warm is krijgt Tessy haar hoofddoekje op. Eerst is het geen succes maar als iedereen weg is van haar hoofddoekje, loopt ze hier toch de hele middag mee rond. Als de kinderen in bad zijn geweest komt Fatima nog langs. We bepreken welke tripjes we nog willen maken en waar we willen zijn tijdens de Kerst. Ook nodigt Fatima iedereen donderdag bij haar thuis uit. Wij zijn haar gasten en ze gaat Nigeriaans voor ons koken. En zo is het weer snel laat.

1. Rob en Elly:
    12 december 2015
    Fijn dat het weer goed gaat met Richard. Leuk dat Tessy met haar baby in de doek aan de wandel is, wel fijn dat Tessy een doekje op haar hoofd wil als de andere zeggen dat ze het leuk vinden. Groetjes van opa Rob en oma Elly en kusjes voor Tessy xxxxxxxx
  2. Marij:
    12 december 2015
    Wat is het toch leuk om te lezen hoe Tessy alles aan het ontdekken is .Het is al echt een ijdeltuitje onze Tessy x en wat vind ik dat lief .
    Richard blij dat het weer wat beter gaat met je gezondheid.
    Lieve groetjes van ons xxxx