Draai vinden

17 december 2015 - Osogbo, Nigeria

We moeten onze draai hier nog even zien te vinden. Geen kerk gehoord vannacht, wel een moskee maar we hebben toch redelijk goed geslapen. We moeten              ’s ochtends opschieten want we hebben om 8.00 uur het ontbijt gereserveerd. Het duurt ze iets te lang want als wij een paar minuten over acht de deur uitlopen zien we dat ons eten op grote schalen naar onze kamers wordt gebracht. Aangezien we geen eettafel hebben is eten in het restaurant iets comfortabeler, dus met zijn allen lopen we weer richting restaurant. Ook Tessy moet weer wennen aan de nieuwe situatie en haar stevige verkoudheid is ook niet echt prettig. Nadat Richard een rondje met haar gelopen heeft in de draagzak valt ze pas tegen de middag in slaap. We eten ’s middags iets makkelijks op de kamer, doen een handwasje en daarna gaan we richting zwembad en speeltuin (wij hebben niet gezwommen). Het is al 16.30 uur als we even een drankje drinken. Als we om 17.30 uur naar het restaurant gaan worden we wederom gehaald met de mededeling dat ons eten klaar staat. We zijn steeds de enigste gasten in het restaurant. De kip is vandaag taai en de spaghetti van Richard smaakt hetzelfde als de rijst van Sander. Wel is er vandaag Heinz tomatenketchup voor bij de frietjes.

1. Nathalie:
    19 december 2015
    Klinkt inderdaad of jullie nog even moeten wennen. Dit is ook weer wel heel wat anders dan een huisje op een compound stel ik me zo voor. Weten jullie al hoelang jullie hier blijven? Groetjes Nathalie.