Wat een drukte

19 december 2015 - Osogbo, Nigeria

Vanochtend hebben we ontbeten in suite 1 (suite van Kerstin, Sander, Lieselotte en Jon). Tessy heeft daar ook voor het eerst met Duplo gespeeld. Daarna hebben we een klein stukje gelopen over de onverharde weg die naar het hotel loopt en kijken wat in de hele kleine stalletjes wat er te koop is. Dat was vrij stoffig want er reden veel auto’s en motoren (mannen en vrouwen zitten met hun mooie jurken en pakken achterop motor) af en aan van het hotel. We voelen ons bekeken door de bruiloftsgasten dus we zoeken de rust weer op en trouwens het is toch veel te warm om continue in de brandende zon te zijn.  Het werd steeds drukker in het hotel, veel vrouwen in mooie blauwe met gele jurken. Wat zou er te doen zijn? Er is een bruiloftsfeest gaande in één van de zalen. Wat een drukte. ’s Middags hebben we een creatie met Indo mie gemaakt in suite 2 (onze suite J).  We gaan even naar de speeltuin en bellen nog even met de familie. Het zwembad hebben we nog steeds niet uitgeprobeerd omdat Tessy en Mirian nog steeds verkouden zijn en het water best fris is. Het gaat iedere dag wat beter maar het blijft een hardnekkige verkoudheid. Hoeveel tissues er al doorheen gegaan zijn weten we niet, maar al aardig wat doosjes. ’s Avonds stond in het teken van het gebruikelijke ritueel, eten in het restaurant, badje, tandenpoetsen en een filmpje kijken met Tessy en dan naar bed. ’s Avonds is het feest nog steeds in volle gang en een hoop kamers zijn bezet. Het is een drukte van belang want er is veel geloop en geschreeuw (dit is gewoon praten) tussen de diverse hotelkamers. Gelukkig wordt het later op de avond stiller en duurt het niet lang of wij zijn ook naar dromenland vertrokken.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade