Het is echt!

12 november 2015 - Akure, Nigeria

We hijsen ons in onze Nigeriaanse jurken en pak. Vandaag worden we om 8.15 uur opgehaald om naar de rechtbank te gaan. Onderweg naar de rechtbank worden we gebeld dat ze nog niet zover zijn. Fatima, die met ons meegaat, zegt dat we navraag gaan doen bij het Ministerie om te vragen wat er aan de hand is. We worden super vriendelijk ontvangen en bijna iedereen weet nog wie Tessy is. Wat een hoop complimenten sleept Tessy in de wacht, vooral als ze laat zien hoe vrolijk ze rond stapt op haar schoenen. Iedere dag gaat het beter en staat ze stabieler. We moeten een paar uurtjes wachten en om 11.00 uur krijgen we een seintje dat we naar de rechtbank kunnen komen. Een dame van het ministerie gaat ook met ons mee. Er is nog een rechtzaak bezig, dus we wachten nog uurtje. De damestoilet voor Mirian blijkt een braakliggend terreintje te zijn. Fatima zegt; this is the Nigerian way the women pee. De andere rechtzaak is afgelopen en we mogen naar binnen. Aan een grote vergadertafel zitten heel wat mensen op ons te wachten. Ons dossier wordt behandeld en alles wordt nauwkeurig opgeschreven in het grote boek. En dan is het officieel. Iedereen stemt er mee in dat wij geschikte ouders voor Tessy zijn. De tranen staan in onze ogen.

Ongelooflijk dankbaar zijn wij voor onze dochter: Tessy Maria Adekitan Dekker!

1. Vivienne:
    12 november 2015
    Super gefeliciteerd!!! Wat een fantastisch moment!
  2. Sandra:
    12 november 2015
    Wooohoooo van harte gefeliciteerd met officieel jullie dochter! Wat een plaatje is ze, een mooi gezin zijn jullie! Leuke outfits ;) geweldig die Nigeria Way!
  3. Kerstin:
    12 november 2015
    WOW! Jullie zijn er al doorheen. Van harte gefeliciteerd met jullie mooie dochter! Geweldig... ik kan het niet geloven.
    Lieve groeten en tot snel! Kerstin, Sander & Lieselotte Gifty Abena
  4. Sandra:
    12 november 2015
    Het was geweldig om jullie weer te zien, zo leuk hoe Tessy op Flynn reageerde! Flynn is al gek op zijn nichtje, Mik nog verlegen, maar de foto's vind hij schattig! Een heerlijke, aanstekelijke lach van jullie meisje.
    En wat fantastisch dat het nu officieel is en een hele mooie naam voor jullie beautiful girl! Xxxx
  5. Marij:
    12 november 2015
    Hartelijk Gefeliciteerd met jullie ouderschap geniet ervan samen wij zijn trots dat we opa en oma mogen zijn van onze vrolijke stappende Tessy .
    Vele lieve groetjes x x x van ons en een kus van musty x
  6. Elly:
    13 november 2015
    Van harte gefeliciteerd met jullie officele dochter, Tessy is nu van jullie.
    Tessy van harte welkom in de familie.
    Dit is wel snel gegaan.
    Wat ziet dit jonge gezinnetje er heel leuk uit.
    Xxxxxxxxx opa en oma
  7. Natascha:
    Hallo
    Welkom lieve Tessy,
    Wat mooi dat ze naar ons mam naar jou en naar mij is vernoemd!!!
    Kleding staat jullie goed.
    Komen jullie nu ook eerder naar nederland toe nu het allemaal zo vlot gaat.
    We kunnen namelijk niet wachten.
    Wij zijn heel trots!!

liefs kus Willem en Natas
  8. Marielle:
    13 november 2015
    Gefeliciteerd, nu echt, super al zo snel! Wat een prachtig gezinnetje zijn jullie zo samen. Hopelijk komt er nu wat rust voor jullie om wat bij te komen.
    Groet van ons allemaal
  9. Nathalie:
    13 november 2015
    Wat goed. Van harte gefeliciteerd! Maar dat jullie geschikte ouders zijn, wisten we natuurlijk al haha. Geniet ervan!
  10. Roland en Monique:
    13 november 2015
    Namens Monique en mij van harte gefeliciteerd met jullie dochter Tessy!
    Wat een mooi moment als iedereen meeleeft en vinden dat jullie de ouders van Tessy zijn. Dat moet toch wel erg emotioneel zijn. Nog veel plezier samen in dit mooie avontuur.
  11. Edith:
    15 november 2015
    Van harte proficiat met jullie dochter Tessy, geboren uit het hart...
    Xxx van ons 3tjes
  12. Gino Koene:
    18 november 2015
    Gefeliciteerd met jullie dochter!
  13. Joselieke:
    19 november 2015
    Nu is het echt helemaal officieel en kan er niets of niemand meer tussen komen: Tessy hoort bij jullie en jullie bij Tessy. Brengt opluchting en stuk ontspanning met zich mee, kan ik me voorstellen. Een prachtplaatje, jullie met drietjes! Ontroerend om te zien hoe ze zich telkens vasthoudt aan jullie. Ze zoekt zekerheid en veiligheid bij jullie. Geniet en neem je rust samen. X