Feestje

26 december 2015 - Osogbo, Nigeria

Voordat we naar onze buren vertrekken voor het ontbijt oefenen we nog even met Tessy, hiep hiep hoera!! Lieselotte is jarig en 9 jaar geworden. Het is een gezellig ontbijt en we hebben er zelfs een eitje erbij. Tessy heeft geen zin om een dutje te doen omdat ze de aan/uitschakelaar van het licht veel interessanter vind. ’s Middags is er een lekkere verjaardagstaart (wat ook gelijk onze lunch is). Ook maken we ’s middags kennis met een nieuwe adoptiefamilie. Lieselotte heeft voor haar verjaardag een elastiek gekregen. Dat brengt bij Kerstin en Mirian weer oude herinneringen naar boven, hoe ging dat elastieken ook al weer… wat is dat alweer lang geleden. Maar, we kunnen het nog en nu is nieuwe generatie aan de beurt. ’s Middag gaan we nog wat drinken en dan is het weer tijd voor het avondeten. Deze keer zitten we met zijn tienen aan tafel. Omdat Tessy ’s middags niet geslapen heeft gaat ze vanavond vroeg naar bed.

1. Elly:
    26 december 2015
    Toch iets van jou overgenomen ik wil niet slapem en toch zeker
    niet mijn middagslaapje. Veel sterkte ermee, alles komt wel goed
    schatjes. Groetjes opa Rob en oma Elly en kusjes voor Tessy.
    Xxxxxxxx
  2. Joselieke:
    27 december 2015
    Al jullie ervaringen als gezinnetje in Afrika...wat zullen jullie daar later met Tessy nog veel over praten. Alvast een mooie jaarwisseling gewenst! Wie weet...misschien wel met oliebollen (o; Een prachtig nieuw jaar gewenst!
  3. Sandra:
    30 december 2015
    Hahaha elastieken dat was altijd zo leuk! Aan....Uit. ...Aan.....Uit mhuwhahahaha klein boefje xxx