Inpakken

27 december 2015 - Osogbo, Nigeria

Vandaag staat in het teken van inpakken. We reizen morgen door naar ons volgende adres. We ontbijten samen en daarna skypen we even met de 2 jarigen in Nederland. Als Tessy gaat slapen beginnen we al voorzichtig met wat spullen inpakken voor de reis van morgen. ’s Middags brengt Mr. Hakeem ons een bezoek. Hij is degene die voor ons de processen op de achtergrond  begeleidt. Het is altijd gezellig om hem weer te zien. We willen de dag afsluiten in het zwembad en de speeltuin maar hier is het wel heel erg druk. Dan gaan we maar even iets drinken in de bar. Als we net terug zijn worden we gebeld, er is weer bezoek. De naaister is er met de kleding. Voor Tessy zijn er twee mooie jurkjes. Daarna gaan we voor de laatste keer eten in het restaurant, samen met de 2 andere gezinnen. Tessy gaat haar jurkje showen bij de buren en daar moeten natuurlijk foto’s van gemaakt worden. Tessy staat er trots als een pauw bij. Als het jurkje weer uit moet, is het huilen. Het is wel heel precies gemaakt. Toch in de andere plaats even kijken of het jurkje iets groter gemaakt kan worden. Als Tessy lekker slaapt pakken papa een groot gedeelte van de spullen al in. Morgen vertrekken we naar Ijebu-ode. Een rit van zo’n 2,5 uur. We gaan weer met twee auto’s. Het is morgen een vrije dag dus we hopen dat het rustig is op de weg.

1. Marij:
    28 december 2015
    Een goede reis ,het zal wel erg warm zijn in de auto als ik hier het weer voor vandaag zie in Osogbo 41gr pffpff en een goede aankomst x x x Pap en Marij
  2. Maurice Dirkx:
    28 december 2015
    Weer dichterbij bij Lagos het vliegveld om naar Abuja te gaan toppie. Doe je de groetjes aan ms Grace van ons. Een goeie reis. Groetjes Sandra Maurice en Ruben Gift