Naar Ijebu-ode

28 december 2015 - Ijebu-Ode, Nigeria

We zijn op tijd wakker en ’s ochtends pakken we de laatste dingen in. Tessy heeft natuurlijk allang door dat er iets aan de hand is en is wat onrustig. Om 10.00 uur worden we opgehaald. We nemen afscheid en daarna vertrekken we naar Ijebu-ode. Onze chauffeur is Mr. Samuel. Hij is een politieofficier en dat is erg handig onderweg omdat hij bij iedere controle door mag rijden als ze het vaantje aan zijn spiegel zien. We dachten dat het een rit van 2,5 uur zou zijn, maar uiteindelijk hebben we er bijna 4 uur over gedaan. Tessy heeft gelukkig een gedeelte lekker liggen slapen. In het hotel kiezen we een kamer uit en al onze spullen worden in de kamer gezet. We zijn gaar van de reis en gelukkig laat onze lunch niet te lang op zich wachten. We proosten op ons verblijf in Ijede-ode. Als Tessy slaapt, reorganiseren we de kamer met onze spullen. Helaas krijgen we minder goede berichten van het thuisfront dus we doen ’s avonds nog wat telefoontjes. Dan zou je willen dat je thuis bent..

1. Sandra:
    30 december 2015
    Voor het thuisfront is het ook niet leuk! :'( gelukkig gaat voorlopig alles weer beter! Heel veel plezier in ijebo-ode! Kusjes en knuffels van ons xxx we missen jullie enorm