Dat was ff schrikken!

8 november 2015 - Lagos, Nigeria

Vanochtend hebben we na het ontbijt nog wat geskypet en daarna heeft Tessy nog wat gespeeld en geslapen. Vanmiddag heeft Tessy lekker buiten gezeten. Toen werden we als kersverse ouders even goed op de proef gesteld, Tessy viel voorover op een steen en had ineens overal bloed rondom haar mond en ook haar jurkje zat onder het bloed. Gelukkig viel het uiteindelijk mee, het was een tand door de lip. Pfff… dat was even flink schrikken. Gelukkig at Tessy vrij snel daarna alweer, met een dikke lip, een banaan. Daarna is Richard eten gaan halen; crispy chicken en wat french fries waar Tessy heerlijk van heeft zitten smullen. Ze was weer super opgewekt, niks aan de hand. ‘s Avonds nog wat geskypet en gerommeld en op tijd ons bed opgezocht. Morgen is het weer vroeg dag want is onze dame is tussen 6.30 en 7.00 uur meestal al wel wakker.

1. Jojanneke:
    8 november 2015
    Super om met jullie te skypen en vrolijke Tessy te zien. Werd en zó blij van.
  2. Sandra:
    Hahahaha had ik nog een EHBO brief moeten schrijven? Hihihi
    Maar het kan flink bloeden, weet ik uit ervaring, gelukkig geen kapotte tand! Hopelijk blijft het bij deze ene valpartij.....ohja bloed krijg je het beste eruit door gelijk uitspoelen en over elkaar wrijven met koud water! Met warm water trekt het er juist in en op haar lip een doek met koud water.....zo toch nog wat tips, hopelijk zijn ze niet nodig! Xxxxx aan ons mopje
  3. Henk Spierings:
    8 november 2015
    Leuk jullie verslagen te lezen en hieruit begrijp ik dat het erg goed gaat met jullie. Fijn dat Tessy jullie al geheel heeft geaccepteerd. Geniet lekker met zijn drieën en ben nu al benieuwd hoe Tessy Nederland zal ervaren van uiterst warm naar het mindere klimaat tegen dat jullie terug zijn! (nu is het hier 18 graden!!) groetjes uit het TIlburgse.
  4. Marij:
    8 november 2015
    Hoi geschrokken ouders ,ja dat maak je ook mee met je kindje al let je nog zo op dan kan het toch zomaar gebeuren dat je kindje valt ,maar gelukkig is het mee gevallen 'n tandje door de lip en dat bloeit ontzettend dan schrik je wezeloos.
    Gelukkig is Tessy het vlug vergeten en at ze weer lekker ,dat doet me goed dat ze weer vrolijk verder gaat. Jullie zijn een echte Papa en Mama niets mag met Tessy gebeuren .
    Hopelijk geneest het lipje snel en als je weer valt lieve Tessy dan moet mama er maar vlug een kus X op geven dan is het weer snel beter x x x Oma Marij
  5. Edith:
    8 november 2015
    Ach gut wat sneu! Zal niet de eerste keer zijn dat ze valt zeker nu ze net leert lopen. Dikke kus van ons. Isis vind het erg leuk om met jullie te skypen !
  6. Roland en Monique:
    8 november 2015
    Nou, dat is ook niet fijn om mee te maken. Dat het schrikken was dat begrijpen wij wel. Nog heel veel fijne momenten samen.
  7. Marij:
    9 november 2015
    Daar zijn wij ook van geschrokken maar dat komt ook wel weer goed.alle begin is moeilijk,veel oefenen en opletten.daar komen jullie samen wel uit hier is alles goed .xxx pap
  8. Joselieke:
    10 november 2015
    Lieve mirian, richard en tessy, hoe indrukwekkend en emotioneel om te lezen over jullie allereerste ontmoeting met tessy... En ja hoor mirian, daar waren ze meteen weer...de waterlanders...Ronduit prachtig om jullie als gezin te zien! En heel fijn om jullie op deze manier te kunnen volgen en een idee te krijgen van jullie leven daar op dit moment. Zoveel indrukken voor jullie beiden en tessy. Intense, liefdevolle dagen. Geniet met drietjes van elkaar. Liefs!
  9. Caroline:
    11 november 2015
    Wat een lievertje! Jullie liefde voor Tessy straalt van jullie gezichten. Bijzonder en emotioneel om de verhalen te lezen!
    Hartelijke groet, Caroline