Kerstavond

24 december 2015 - Osogbo, Nigeria

Voor ons dit jaar geen drukte rondom de Kerst. We hoeven ons niet druk te maken over wat we gaan eten, wanneer zetten we de kerstboom, waar vieren we Kerst en hebben we nu alle cadeautjes… We zijn vandaag op ons gemak opgestaan, hebben met zijn zevenen ontbeten en zijn daarna een stukje gaan wandelen. Daarna heeft Tessy even geslapen en hebben we pasta gegeten. Als Tessy haar nieuwe schoenen aan mag loopt ze ongelooflijk trots de kamer rond en worden ze uitgebreid aan onze buren geshowd. Daarna heeft Richard voor het eerst het zwembad hier geprobeerd en zijn Tessy en Mirian de speeltuin ingegaan. De kapotte trampoline is vervangen door een nieuwe dus die is uitgebreid getest door Tessy die de grootste lol had. Tijdens het avondeten vragen we of er iets speciaals gedaan wordt omdat het morgen Kerst is. De dame schiet in de lach, helaas voor ons gewoon dezelfde menukaart, jammer. Als we geluk hebben, hebben we morgen vers fruit na…

Bij de receptie en de bar branden de lampjes en op de achtergrond horen we vanavond een kerkdienst, toch nog een beetje het Kerstgevoel.

Wij willen iedereen hele fijne Kerstdagen wensen!!!

1. Vivienne:
    24 december 2015
    Fijne Kerst! De eerste als gezinnetje, er volgen nog vele!
  2. Marij:
    24 december 2015
    Wij wensen jullie morgen een fijne kerstdag x x x voor jullie alledrie met een extra knuffel voor Tessy die Mamma zal geven van O-pa Jan en Oma Marij.
  3. Henk Spierings:
    Richard Miriam en natuurlijk Tessy,
    Mede namens Toy en de rest van onze familie ondanks de afstand en de summiere viering daar, Toch fijne kerstdagen en vooral een gelukkig 2016, maar daar zie ik weinig problemen, gezien jullie verhalen! Ik hoop dar jullie snel weer in Nederland kunnen zijn en jullie leventje hier weer op kunnen pakken met Tessy. Groetjes uit een warm Nederland en Tot ziens!
  4. Joke van der Graaf:
    24 december 2015
    Fijne kerstdagen ,ook al is het heel anders dan hier, het is prachtig dat jullie het met zijn drietjes kunnen vieren,geniet ervanXXX
  5. Jerome:
    Fijne kerstdagen!
  6. Ria ruigrok:
    24 december 2015
    Mirian Richard en Tessy, heel fijne Kerstdagen en een goed 2016.
    Voor het eerst met een schat van een dochter. Ik heb jullie verhalen gelezen vond ze erg lief en mooi, er kwamen veel emoties bij me los. Liefs Jac en Ria
  7. Edith:
    25 december 2015
    Hele fijne feestdagen toegewenst aan jullie drietjes van ons drietjesLex, Edith en Isis xxx
  8. Marijke:
    25 december 2015
    ☀️ hele fijne kerstdagen met jullie drietjes ☀️
  9. Nathalie:
    25 december 2015
    Deze kerst zullen jullie, hoe summier ook, toch nooit meer vergeten. Voor het eerst met zijn drietjes en helemaal in Nigeria. Maak er een mooie herinnering van!. Hele fijne dagen, geniet ervan. Volgend jaar misschien weer kerst in de sneeuw, hoewel het hier ook ver te zoeken is met die warmte hier. Groetjes en een dikke kus voor Tessy (en voor jullie natuurlijk ook).

Nathalie
  10. Rob en Elly:
    Gm. Heel fijne dagen in het vere Nigeria maak er
    met jullie dochter een mooie Kerst van.
    We hopen volgend jaar het weer gezellig met elkaar te vieren. Groetjes tot heei snel, veel kusjes. Groetjes van opa Rob en oma Elly xxxxxxxx
  11. Roland en Monique:
    25 december 2015
    fijne kerstdagen samen, ook al is het daar niet vergelijkbaar met hier in nederland. Het is wel speciaal dat je de eerste kerst samen viert in het land waar Tessy vandaan komt. Daar zullen jullie vast op terug kijken wanneer jullie volgend jaar kerst hier in nederland vieren.