De kerstboom is verdwenen

7 december 2015 - Akure, Nigeria

Als we ’s ochtends de deur open doen, is de kerstboom verdwenen. Het zal toch niet zo zijn dat iemand de kerstboom gejat heeft? We kunnen er niet bij. Halverwege de ochtend halen we opgelucht adem, de kerstboom is gevonden, deze staat netjes achter de omheining, tussen de andere planten in de voortuin. Ook is er vanochtend wisseling van de nanny’s.

We doen samen met Tessy een klein rondje met de buggy. Het is deze keer een klein rondje omdat de zon toch al erg warm is. Aan het eind van de middag worden er boodschappen gedaan. Mirian en Kerstin stappen bij het Sunview Hotel uit zodat de kinderen in de speeltuin kunnen spelen. We treffen er ook het andere gezin wat hier in Akure is en praten gezellig bij.

1. Elly:
    8 december 2015
    Hier staat de kerstboom boven nadat híj een douche heeft gehad, morgen het huis versieren.
    De spinnen en vuil is er uit. Leuk dat Mirian naar de speeltuin is met Tessy. Groetjes Rob en Elly xxxxx
  2. Marij:
    8 december 2015
    Dat is wel heel snel de kerstboom weg ,maar gelukkig staat hij in de tuin voor het volgend jaar denk ik dan. Wat Jammer nou, jullie hebben de bloemenlichtjes niet zien branden .
    Was zeker niet zo warm bij dat hotel zodat de kinderen lekker in de speeltuin konden spelen.
    X x x van ons alletwee.