Mirian is jarig

4 december 2015 - Akure, Nigeria

Vandaag viert Mirian haar verjaardag. Een stoel is versierd met ballonnen en er wordt gezongen als Mirian de woonkamer binnen komt.

Het mooiste cadeau hebben we natuurlijk al gehad! Er gaat niets boven 2 kleine armpjes die je stevig vasthouden. Na het ontbijt willen de kindjes natuurlijk met de ballonnen spelen, ze hebben er nu al lang genoeg naar gekeken.

Als de boodschappen gedaan zijn, is er chocoladetaart. Deze is erg lekker en lijkt ook op de chocoladetaart zoals wij deze in Nederland kennen. ’s Middags krijgen we bezoek van Mr. Samuel, de chauffeur uit Lagos, die het een en ander komt afleveren. Leuk om hem weer even te zien en hij vindt het ook erg leuk om Tessy weer even te zien (al doet ze haar dutje). Ook hebben we vandaag kort kennis gemaakt met een andere gezin dat vandaag in Akure is aangekomen voor hun procedure. En het is nog drukker in ons huisje geworden want er is nog een klein meisje bijgekomen. Op dit moment zijn we met zijn tienen in het huisje en dat is best druk en wel weer even wennen voor iedereen.

De hele dag stromen de felicitaties voor Mirian binnen, heel erg leuk, bedankt iedereen!

1. Vivienne:
    5 december 2015
    Gefeliciteerd!! Weliswaar een dag verlaat... Fijn te lezen dat alles goed gaat, geniet nog van jullie tijd daar! XxVivienne
  2. Sandra:
    5 december 2015
    Er is geen beter en mooier kado dan jullie meisje! Daar kan geen kado tegenop, ik wil je wel stevig vasthouden ;) heb iets grotere armen hihi wel fijn dat je een leuke verjaardag hebt gehad.
    Xxx van ons
  3. Edith:
    7 december 2015
    Van harte Mir! hoop dat je een leuke verjaardag hebt gehad xx
  4. Joke van der Graaf:
    11 december 2015
    Ook al is wel te laat Mirian, toch nog gefeliciteerd van ons
    Het mooiste cadeau op de wereld heb je /jullie gekregen , heel veel geluk samen