Speeltuin

5 december 2015 - Akure, Nigeria

Als heel Nederland in de ban is van Sinterklaas is het bij ons van de Sinterklaasstress niets te merken. Dit zal volgend jaar wel komen. Wij houden ons hier met hele andere dingen bezig want hoeveel plezier kun je hebben met een kartonnen doos? Als je 2 bent, heel veel plezier. De doos waar de flessen water in zitten wordt door de kamer geduwd maar het is natuurlijk nog veel leuker als je zelf in de doos kruipt en de mama’s je door de kamer te duwen.

Om er even uit te zijn gaan we vanmiddag naar de speeltuin. Mirian heeft last van haar buik dus zij blijft even thuis en bewaakt het fort en heeft zo even een momentje voor haar zelf. Heel lekker om even weg te duiken in een boek, maar daarna is het toch wel erg rustig in huis... Gelukkig voelt ze zich daarna weer wat beter. De anderen vermaken zich prima in de speeltuin bij Shoprite. Het was even wennen, maar daarna was er de grootste lol op de trampoline, op de wip, in het draaimolentje en in de ballenbak. Mirian moet wel erg lachen als ze terugkomen en want iedereen zit van top tot teen helemaal onder de rode stof. Tessy had toch een wit, geel met blauw shirtje aan en een geel broekje i.p.v. een rood broekje? Er is heerlijke rijst en gebraden kip bij de Shoprite gekocht dus we hoeven vanavond niet te koken. Na het eten is het tijd voor het welverdiende badje om het vele stof van vandaag weer af te spoelen. Morgen weer een nieuwe dag.

1. Sandra:
    5 december 2015
    Hahaha herkenbaar leaker buiten spelen ;D
    Hier is de sinterklaasstress weer voorbij, uitgeput liggen ze in bed, morgen met de nieuwe aanwinsten spelen.
    Krijg je die rode stof nog wel uit de kleren?
    Xxxx
  2. Judith:
    6 december 2015
    Mirian nog gefeliciteerd met je verjaardag!
    Wat een mooi cadeau hebben jullie, Tessy is echt een schatje om te zien. Mooi om jullie verhalen te lezen en de foto's te zien. Het geluk straalt van de foto's af!
  3. Marij:
    6 december 2015
    Hoi ,Mirian Richard Tessy,
    Zo dat is leuk toch, met de doos als je maar plezier hebt dan maakt het niet uit wat het is.
    Zo mama kun je weer aan de slag om de rode kleur uit de kleertjes te wassen , maar dat vind je niet zo erg
    Je hebt toch alles over voor Tessy .Bij Oma Marij mag ze alles , want Oma's en Opa's mogen kleinkindjes verwennen!!
    X x x van Opa Jan en Oma Marij.
  4. Ans Brands:
    7 december 2015
    Hoi Richard, Miriam en Tessy,
    Leuk om de verhalen van jullie dochter te kunnen volgen. Ook hele leuke foto's. Miriam jij nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Heel veel met elkaar en tot horens. Xxxjes