Ritme

16 november 2015 - Akure, Nigeria

Vandaag hebben we eindelijk ons eigen ritme te pakken. Op maandag wisselen de nanny’s. Tevens is er een andere dame op bezoek met haar dochtertje die bijna de hele dag blijft plakken. Geen idee wat ze komt doen, maar haar dochtertje gaat meteen aan de haal met Tessy’s speelgoed. Tessy voelt zich vanochtend niet zo lekker, dan heeft ze het warm, dan heeft ze normale temperatuur. Misschien is het een uitwerking van de vaccinatie van gisteren. Na een paracetamol gaat Tessy slapen. Na een paar uur wordt ze als herboren wakker. Het zal wel weer over zijn. Verder niets bijzonders vandaag. Wij komen ook aan onze rust toe. Vandaag hebben we geen zin om boodschappen te doen dus we flansen vanmiddag weer een bijzondere creatie in elkaar die best te doen is. ’s Avonds gaat Richard met de chauffeur naar Chicken Republic. Nog even de laatste ditjes en datjes, wat appjes worden verstuurd en het licht gaat uit.

1. Marij:
    17 november 2015
    Hallo, dus jullie krijgen een andere nanny heeft Tessy daar geen moeite mee? Of is ze dat gewend omdat ik lees dat het op maandag wisselen is. Nou dat is ook niet leuk voor Tessy dat het speelgoed afgepakt wordt door een ander kindje ,hoe ging Tessy daar mee om? Wat jammer dat ze wat koorstig was het kan van de vacinatie zijn ,maar ik lees verder dat Tessy na een paracetamol en een slaapje weer bovenjan was. Lieve Tessy hier een kusje x x van Oma marij en Opa Jan
  2. Richard:
    18 november 2015
    Nee hoor, Tessy heeft geen moeite met het wisselen van de nanny's. Ze zijn alle twee erg lief voor.